CIĄGŁE OGLĄDANIE

Z wielu badań wynika, że przypomnienie bezpośrednio po ekspozycji konkretnej reklamy emitowanej w bloku jest m.in. z tego powodu niskie. Jednak okazało się, że ludzie, którzy „zappują” reklamy, częściej kupo­wali reklamowany jogurt niż ci, którzy oglądali (lub deklarowali, że oglądają) reklamy jogurtu! (Zufryden, Pedrick, Sankaralingam 1993). Być może wynika to z faktu, że osoby świadomie unikające reklam bar­dziej się na nich koncentrują, co wpływa na zwiększenie ich skuteczno­ści. Potwierdzałoby to, że przerywanie oglądania reklam ma większy wpływ na faktyczne zakupy niż – sprawdzane telemetrycznie – ciągłe ich oglądanie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)