CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA ODBIÓR

Znani teoretycy i praktycy oddziaływania reklamy napisali: „Powodem wyboru postaw jako naszego podstawowego sposobu patrzenia na rynek jest nie tylko fakt, że jedyną funkcją reklamy jest wpływanie na posta­wy. Jest wiele dowodów pokazujących, że sposób, w jaki ludzie myślą i odnoszą się do marki – ich nastawienie – determinuje ich zachowanie. […] Zawsze zakładaliśmy ścisłą zależność między opinią o produkcie a prawdopodobieństwem zakupu” (Boyd, Ray, Strong 1972). Warto jed­nak zwrócić uwagę na to, że podczas ekspozycji reklamy kształtują się (zmieniają się) dwa rodzaje postaw: postawa wobec marki (producenta) oraz ogólna postawa wobec reklamy. Wtórnie wpływają one na to, czy konsumenci chętnie będą oglądać następne reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)