DOMINUJĄCY STYL

Dominującym stylem reklam obu kandyda­tów był format introspekcyjny (40% reklam urzędującego prezydenta i 50% w przypadku jego rywala), w którym polityk opowiada o sobie, własnych poglądach i doświadczeniach. Ponadto zarówno Mitterrand, jak i Chirac posługiwali się stylem konfrontacyjnym (po 30% reklam obu kandydatów), gdzie polityk ukazywany jest wśród wyborców zadają­cych mu trudne pytania, oraz stylem zbliżonym do konferencji prasowej (odpowiednio 20 i 30%). Obaj politycy prawie zawsze byli prezentowani w scenografii formalnej (odpowiednio 90 i 100% reklam). Pewne różnice pojawiły się w zawartości ścieżki dźwiękowej. Mitterrand był głównym narratorem w 40% swoich reklam, a w 60% oprócz jego wypowiedzi pojawiał się również komentarz anonimowego lektora.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)