DRUGA GRUPA
2 GRUPA — negatywny stosunek do reklamy ze względu na jej negatywne społeczne i jednostkowe oddziaływanie (19,2%): + czynnik 8 (stosunek do reklamy z powodu jej natarczywości); + czynnik 7 (stosunek do reklamy z powodu jej demoralizującego wpływu); + czynnik 5 (stosunek do reklamy z powodu informacyjnych wartości reklamy); – czynnik 6 (stosunek do reklamy będący następstwem jej wpływu na ekonomię); czynnik 3 (ogólna negatywna/pozytywna postawa).Grupa obejmuje głównie osoby między 25 a 44 rokiem życia oraz powyżej 60. roku życia (osób w wieku 45-60 było mało w próbie), z wykształceniem podstawowym, zasadniczym zawodowym i średnim, określające relatywnie gorzej swoją sytuację materialną i nastawione pesymistycznie co do swej ekonomicznej przyszłości. Osoby te relatywnie często ogladają telewizję i uznają skuteczność reklamy radiowej.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: