INTERESUJĄCY ZWIĄZEK

Interesujący związek między angażującą widzów i przyciągającą ich do telewizorów przemocą pokazywaną w programach telewizyjnych a za­pamiętywaniem reklam przez dzieci stwierdziły Prasad i Smith (1994): gdy reklama występowała bezpośrednio po programie zawierającym akty przemocy, była zapamiętywana gorzej, a postawa wobec jej sponsora i produktu była bardziej negatywna, niż gdy występowała po programie także wzbudzającym lęk, ale pozbawionym elementów przemocy. Autor­ki zwracają uwagę sponsorom reklam, by rozważnie traktowali reklamo­wanie się w godzinach wyższej oglądalności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)