KOLEJNE CZYNNIKI

Czynnik 6: stosunek do reklamy wynikający z jej wpływu na ekonomię (4,4%); pytania 20, 22, -23, 29.Czynnik 7: stosunek do reklamy będący następstwem demoralizacji (upowszechniania niekorzystnych społecznie wartości) (6%): pytania6,       11, 13, 21, 30.Czynnik 8: stosunek do reklamy z powodu jej natarczywości (4,1%); pytania -3, 26.Nazwa ostatniego, ósmego czynnika budziła największe wątpliwości; negatywny stosunek do erotyzmu w reklamie powiązany jest tu z poglą­dem, że reklamy są prawdziwe. W badaniach Pollay’a i Mittala stosu­nek do erotyzmu znalazł się w jednym czynniku z materializmem, de­moralizacją i kłamliwością reklam w grupie studentów. Ogólnie analiza polskich wyników potwierdziła 7-czynnikowy model Pollay’a i Mittala.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)