KONCENTRACJA NA WALORACH

Reklamy koncentrujące się na walorach polityków i partii, z których się wywodzą, zdominowały wybory parlamentarne w Niemczech w 1990 r. (57%, przy 26% reklam problemowych i 16% reklam łączących te dwie strategie). Jedynie podczas analizy przekazów emitowa­nych w izraelskich wyborach parlamentarnych w 1992 r. oba typy reklam występowały w takiej samej proporcji – po 50% (Kaid, Holtz-Bacha, 1995b). Kaid i Johnston (1991), po przeanalizowaniu 830 reklam z ośmiu kampa­nii prezydenckich w Stanach Zjednoczonych z lat 1960-1988 stwierdziły, że argumenty dotyczące problemów społecznych pojawiły się w 67% reklam pozytywnych i aż w 79% reklam negatywnych (w sumie w 71% reklam).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)