LUBIANE LUB NIE

Już w 1925 r. Starch pisał, że reklama musi być zauważona, przeczytana, wzbudzać zaufanie, być zapamiętana i wywoływać działanie. To odpowiadałoby cechom reklamy wskazywanym przez Leavitta (1962), do których należą: przyciągnięcie uwagi (stopping power), utrzymanie zainteresowania (holding power) i zrozumienie (sending power). Dziś można jeszcze dodać, że reklamy powinny być łubiane oraz że dobrze jest wiedzieć, dlaczego jedne są łubiane, a inne nie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)