ODBIORCY KOMUNIKACJI MASOWEJ

Odbiorcy komunikacji masowej są grupą heterogeniczną. W jej skład wchodzą zarówno kobiety, jak i mężczyźni, w różnym wieku i o różnym poziomie wykształcenia, pochodzący ze wszystkich grup etnicznych, zawodowych, religijnych itp.  .Mass media utrzymują jednoczesny kontakt z wieloma osobami. Wiąże się z tym szybkość docierania przekazu do wielu odbiorcow w tym samym czasie, lecz także konieczność uniformizacji przekazu tak, aby był zrozumiały dla szerokiego kręgu widzów.  W komunikacji masowej relacja pomiędzy nadawcą przekazu a je­go odbiorcą jest relacją jednostronną i nieosobistą, ponieważ przekaz jest kierowany do anonimowej widowni przez osoby znane jedynie ze swoich publicznych ról — nadawców komunikatów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)