OSTATNIA REKLAMA W BLOKU

Gilmore i Secunda (1993) stwierdzili w swoich badaniach, że gdy widzowie oglądają reklamy na wideo na tzw. szybkim przesuwie, czyli „zippują”, lepiej zapamiętują te reklamy, które poprzednio oglądali w normalnych warunkach. Wyjaśnia to być może, dlaczego aktywne unikanie reklam pozornie zwiększa ich skuteczność. Badania Danahera (1995) pokazują też, że pierwsza i ostatnia reklama jest najlepiej zapa­miętana. Jednocześnie pierwsza najlepiej przypomniana sobie reklama ma także najniższą oglądalność w całym bloku, natomiast ostatnia re­klama w bloku ma zarówno największą widownię, jak i jest najlepiej zapamiętywana.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)