OŻYWIENIE KONKURENCJI

Ożywia konkurencję, co działa na korzyść konsu­mentów, oraz że nie jest prawdą, iż reklama skłania ludzi do kupowania rzeczy, których nie powinni kupować lub których tak naprawdę nie potrzebują czy jedynie po to, aby się popisać. Takie podejście obraża przeciętnego konsumenta. Równie obraźliwe jest stwierdzenie, że staje­my się społeczeństwem materialistycznym. Badani pracownicy uważają ponadto, że reklamy upowszechniają wartości niepożądane w naszym społeczeństwie, wypaczają młode pokolenie, sprawiają, że ludzie żyją w świecie marzeń i fantazji. Ogólnie mieli zdecydowanie lepszą opinię o    reklamie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)