POWODY NEGATYWNEGO STOSUNKU DO REKLAM TELEWIZYJNYCH

Ważne jest, czy obejmuje ona produkty typu „podążanie” (approach: żywność czy napoje), czy też pro­dukty typu „unikanie” (auoidance: lekarstwa czy środki utrzymania domu). Powody negatywnego stosunku do reklam telewizyjnych mogą doty­czyć nie tylko samej czynności reklamowania się (jako takiej), ale także funkcji mediów, w których są zamieszczane reklamy, czyli telewizji. Istotne staje się wówczas pytanie, dlaczego ludzie oglądają telewizję. Jeżeli bowiem reklamy przeszkadzają w realizowaniu podstawowej dla odbiorców funkcji telewizji, to konflikt ten może wywołać negatywną ocenę reklam.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)