PRAWIE WSZYSTKIE Z REKLAM

Prawie wszystkie z analizowanych reklam (93%) wykorzystywały jakiś podkład muzyczny. Osobą, której głos najczęściej wypełniał ścieżkę dźwiękową, był kandydat (93%). Jedynie w 22% reklam pojawiał się anonimowy lektor, a tylko w 15% reklam wypowiadał się członek rodzi­ny kandydata bądź inny znany polityk. Szczegółowe wyniki analizy zawartości reklam politycznych z uwagi na wykorzystane w nich strategie apelowania do wyborców zawiera tab. 2. W analizowanych reklamach z kampanii prezydenckiej w 1995 r. dominował emocjonalny typ apelowania do wyborców (67% reklam). Posługiwali się nim prawie wszyscy kandydaci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)