PREZENTACJA REKLAM

Prezentowała ona badanym po dwie reklamy każde­go z kandydatów (pozytywną i negatywną). W przypadku obu polityków była to zawsze reklama, która rzeczywiście pojawiła się w telewizji, a następnie została poddana technologicznej modyfikacji wyłącznie w ce­lach badawczych. Modyfikacja ta polegała na usunięciu efektów specjal­nych, wykorzystanych w oryginalnej reklamie. Na przykład jeśli użyto przekształcania kolorowych zdjęć rywala na zdjęcia czarno-białe, aby uczynić jego wygląd odpychającym, manipulacja polegała na przywróce­niu pierwotnego koloru. Jeśli reklama zawierała elementy grafiki kom­puterowej, były one z niej usuwane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)