PROCEDURA I METODA ANALIZY REKLAM

Do głównych zalet takiej analizy McQuail zalicza to, że jest ona wystandaryzowaną procedurą badawczą, która w nie zmienionej formie może być wykorzystywana w ciągu wielu lat. Jest ona również niezależna od wpływów kulturowych, co umożliwia międzynarodowe badania porównawcze.Analizie poddano 81 reklam wyborczych, przygotowanych w swoich kampaniach przez 13 kandydatów ubiegających się o urząd Prezydenta RP. Każdy z tych przekazów trwał 3 minuty i 30 sekund. Reklamy te zostały losowo wybrane spośród wszystkich 220 przekazów wyemitowa­nych od 29 października do 16 listopada 1995 r. w trzech kanałach telewizji publicznej (TVP1, TVP2 i TV Polonia).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)