PRZEKAZ EMOCJONALNY

Przejście do soft-sell aduerti- sing, tzn. reklamy, której głównym celem jest oddziaływanie poprzez przekaz emocjonalny, wiąże się z twórcą wielu skutecznych kampanii wyborczych – Tony Schwartzem. Dowodząc, że ludzie mają silne posta­wy odnośnie do problemów politycznych, Schwartz (1973) twierdzi, że zadaniem reklamy jest wygładzenie już istniejących uczuć wyborców oraz ukierunkowanie ich poprzez skojarzenie z określonymi wartościami i kreowanym imagiem. Intuicje te znalazły również potwierdzenie na gruncie psychologicznych teorii perswazji i zmiany postaw .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)