SŁUCHANIE PRZEKAZÓW

  Jest to spowodowane tym, iż ludzie najchętniej słuchają jedynie tych przekazów, które są zgodne z ich przekonaniami polityczny­mi (Lazarsfeld, Berelson, Gaudet, 1948; Berelson, Steiner, 1964). Ponad­to przekaz audialny nie pozwala na satysfakcjonujące wyborców wyro­bienie sobie opinii na temat polityków (Noller i in. 1988).Szybki rozwój telewizji, który rozpoczął się w latach pięćdziesiątych, otworzył nowe możliwości wpływania na preferencje polityczne obywate­li. Od 1952 r., kiedy Dwight D. Eisenhower jako pierwszy posłużył się w swojej kampanii prezydenckiej reklamą telewizyjną, ten rodzaj prze­kazu promocyjnego zdominował pozostałe formy komunikacji z wyborca­mi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)