W KAŻDYM PRZYPADKU

W każdym przypadku ścieżka dźwiękowa pozostawała bez zmian. Zarówno Dole, jak i Clinton byli prezentowani badanym przy użyciu tej samej reklamy raz w wersji oryginalnej, a raz w wersji zniekształconej. Uzyskane wyniki wskazują, że usunięcie efektów specjalnych z pozytywnych reklam Dole’a istotnie obniżało intencję głosowania na niego i wpływało niekorzystnie na od­biór jego image’u. Brak elementów grafiki komputerowej w reklamach atakujących Clintona osłabiał siłę tych reklam. Intencja głosowania na tego polityka rosła, jak również jego image odbierany był przez widzów bardziej pozytywnie. W przypadku reklam przygotowanych przez sztab wyborczy Clintona uzyskano mniej jednoznaczne wyniki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)