W PRZYPADKU PRZEKAZU

W przypadku przekazu Chiraca zaobserwowano sytuację odwrotną: wyłącznie jego głos wykorzystano w 60% reklam, natomiast w 40% pojawiał się również inny narrator. W odniesieniu do technik produkcyjnych obaj kandydaci stosowali ich kombinacje, ze szczególną preferencją slajdów, migawek przedstawiających polityka w różnych sytuacjach komentowanych „z zewnątrz” (90% reklam Mitterranda i 60% reklam Chiraca). Ujęcia prezentujące kandydata wypowiadającego się wprost do kamery były rzadko stosowane w reklamach urzędującego prezydenta Francji (10%) i stosunkowo często przez jego rywala (40%). Holtz-Bacha i Kaid (1995) poddały analizie 38 reklam wyemitowa­nych przez cztery główne partie podczas wyborów parlamentarnych w Niemczech w 1990 r.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)