W ZGODZIE Z TEORIĄ

W jaki sposób dokonuje selekcji tych informacji, które są dla niego użyteczne? W swoich analizach Downs unikał ustosunkowania się do tych proble­mów (por. Dalton, Wattenberg, 1993). Zgodnie z teorią racjonalnego wyboru, do połowy lat sześćdziesiątych pierwszoplanową rolę w telewizyjnym marketingu odgrywała tzw. hard- -sell aduertising, opierająca się na wielokrotnym powtarzaniu przekazu perswazyjnego, aby „wtłoczyć” go do mózgów potencjalnych wyborców (zob. przegląd badań nad repetycją Bornstein, 1989; Hovland, Janis, Kelley, 1963; Zajonc, 1968). Jednak po tym okresie nastąpił istotny zwrot w sposobie apelowania do widzów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)