WPŁYW PODEJŚCIA DO REKLAMY

Wpływ takiego podejścia do reklamy politycznej utrzymuje się do dzisiaj, przy czym – jak zauważa Kern (1989) — konsultanci są obecnie szczególnie zauroczeni tworzeniem reklam negatywnych, ostro atakują­cych przeciwników politycznych. W badaniach zachowań wyborczych odkryto, że stosunek emocjonalny do kandydatów czy partii politycznych jest bardzo dobrym predyktorem decyzji wyborców. Na przykład Lott, Lott i Saris (1993) stwierdzili, że w wyborach prezydenckich w USA w 1988 r. preferencja kandydata korelowała istotnie z uczuciami żywionymi do niego na poziomie r = 68 dla Busha i r = 0,60 dla Dukakisa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)