WYCZULONY WZORZEC

Ten wyuczony wzorzec powoduje też, że po początkowym spadku oglądalnoś­ci bloku rośnie ona stopniowo i najwyższe wyniki osiąga w jego środku (mniej więcej przy siódmej reklamie), by potem znowu spadać. Widzowie bowiem oczekują, że blok będzie trwał ok. 3-4 minuty (6 lub mniej re­klam) i im bliżej tego momentu, tym częściej wracają na oglądany kanał (by zdążyć na wznowienie programu); jednocześnie, gdy blok jest dłuż­szy, część sfrustrowanych widzów bloku reklamowego zmienia kanał. W efekcie tych oczekiwań bloki reklamowe nadspodziewanie krótkie lub długie mają średnio większą oglądalność niż te, do których długości widzowie przywykli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)