WYNIKI ANALIZY

Najprawdopodobniej jest to efekt większych różnic indywidual­nych w zakresie kodowania w pamięci materiału przekazanego w posta­ci obrazów niż kodowania treści zawartej w tekście.Wyniki analizy częstości udzielania odpowiedzi poprawnych, błędnych i typu „nie pamiętam” na pytania zamknięte i otwarte zasadniczo po­twierdza znany efekt wyższości techniki rozpoznawania nad techniką przypominania w odtwarzaniu informacji z pamięci (Anderson 1998). Interesujące jest jednak to, że różnice między obiema grupami odnoszą się do liczby odpowiedzi poprawnych i typu „nie pamiętam”, a nie do liczby odpowiedzi poprawnych i błędnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)