ZAPREZENTOWANIE KANDYDATA

Jego istotą jest zaprezentowanie się kandydata wyborcom. Taki przekaz dostarcza faktów z życia polityka, zapoznaje widzów z jego osiągnięciami i programem wyborczym. Format introspek­cyjny dominował w reklamach kandydatów stosunkowo mało znanych opinii społecznej, tzn. Gronkiewicz-Waltz, Koźluka, Pietrzaka, Piotrowi­cza i Zielińskiego. Prawie równie często stosowanym formatem reklamy był styl dokumentalny (32% reklam). Tego rodzaju przekaz, tak jak i przekaz introspekcyjny, dostarcza wyborcom podstawowych informacji kandydacie. Jednak w tym przypadku informacje podawane są nie przez kandydata, lecz przez lektora. Format dokumentarny był najczęś­ciej wykorzystywany przez Bubla, Leppera i Olszewskiego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)