ZEBRANE OPINIE

Zebra­ne podczas wywiadów opinie były zarówno pozytywne (reklamy jako źródło informacji, przemysł reklamowy jako miejsce zatrudnienia wielu ludzi, pozytywne ekonomiczne skutki reklam, np. zwiększanie skutecz­ności przedsiębiorstw oraz wpływ na obniżkę cen produktów masowych, a także widowiskowe cechy reklam i ich udział w finansowaniu środków masowego przekazu), jak i negatywne (natrętność i wszechobecność reklam, ich hałaśliwość, kłamliwość składanych w nich obietnic oraz irytująca głupota i prostactwo). Obok pytań otwartych i analizy opinii na temat prezentowanych osobom badanym reklam prasowych. Bauer i Greyser zastosowali 7-pytaniową skalę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam Cię na moim blogu, mam na imię Patrycja i stworzyłam go, aby podzielić się z Wami, czytelnikami tym co kocham. Techniką zaczęłam się interesować na studiach, gdzie byłam zmuszona reperować samej różnego rodzaju rzeczy. Gdy raz spróbujecie - już nigdy się nie oderwiecie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)